vidare till tv.nu
ANNONS
Scrolla ner till tv.nu
TV.NU är en del av
Schibsted-familjen
Varför ser du denna annons?
Du ser denna annons eftersom sajten du besöker till stor del finansieras av annonsintäkter. Vissa annonser ser du för att vi tror att de kan intressera dig. Detta antagande baserar vi på din tidigare aktivitet på Schibsteds sajter och appar.
Hantera dina annonsinställningar
Om Schibsted och annonsering
Schibsted är en etablerad mediekoncern med huvudkontor i Oslo, som äger sajter som till exempel Blocket, Svenska Dagbladet, Omni, Aftonbladet och Prisjakt.
Läs mer om annonsering på Schibsted
logga in
Dela
Historien om en våldsam och misslyckad marknadsföringsplan för en välkänd energidryck. För att undvika juridiska problem har den äkta energidrycken ersatts med en fiktiv en: DRIB.

Upphovsland: Norge

Dela
Mer drama? Kolla här...sektionspartner
Betygsätt DRIB
0
0
Från kritikerna

3.0 av 5 Kritikers samlade betyg 2 recensioner

  • Art becomes commerce, commerce becomes art, and the snake eats its tail while slowly starving itself to death. Drink up.

  • Its exploration of the tension between the real and the fake is timely and important...

Hittade du något som inte stämmer?

Ge din feedback
Schibsted News Media AB och Schibsted ASA är ansvarig för dina data på denna sidan.tv.nu är en del av Schibsted Media. Schibsted News Media AB och Schibsted ASA är ansvarig för dina data på denna sidan.Läs mer