vidare till tv.nu
ANNONS
Scrolla ner till tv.nu
TV.NU är en del av
Schibsted-familjen
Varför ser du denna annons?
Du ser denna annons eftersom sajten du besöker till stor del finansieras av annonsintäkter. Vissa annonser ser du för att vi tror att de kan intressera dig. Detta antagande baserar vi på din tidigare aktivitet på Schibsteds sajter och appar.
Hantera dina annonsinställningar
Om Schibsted och annonsering
Schibsted är en etablerad mediekoncern med huvudkontor i Oslo, som äger sajter som till exempel Blocket, Svenska Dagbladet, Omni, Aftonbladet och Prisjakt.
Läs mer om annonsering på Schibsted
logga in
Dela
IKEA is one of the world's most successful and recognisable global brands, with more than 900 million people in 49 countries visiting its stores. Despite the popularity of self-assembled furniture, it has managed to keep an air of secrecy around its internal operations. In this three part series, cameras explore the world of IKEA across the entire chain of operations, from the design studios to factories and stores, for the very first time. The collaboration between Tom Dixon and IKEA on a new sofa-bed is shown, as is Sara Blomquist's process of devising the "perfect" front-cover image. Later, the cameras follow a team of new managers from Sheffield on a journey to Älmhult, the small Swedish town where the company began, to learn about the company's values and culture.

Upphovsland: Storbritannien

Dela
Fler dokumentärer? Kolla här...sektionspartner
Betygsätt Flatpack Empire
4
1

Hittade du något som inte stämmer?

Ge din feedback
Schibsted News Media AB och Schibsted ASA är ansvarig för dina data på denna sidan.tv.nu är en del av Schibsted Media. Schibsted News Media AB och Schibsted ASA är ansvarig för dina data på denna sidan.Läs mer