1. Doomed Designs
Avsnitt 1 - Doomed Designs, Säsong 1
Entreprenören Richard Branson menar att aktörer i affärsvärlden måste våga pröva nya vägar. Men vad styr om försöket blir en succé eller en katastrof? Varumärkesexperten Rita Clifton vet vilka mekanismer som avgör.
2. Design utan framtid
Avsnitt 2 - Design utan framtid, Säsong 1
Ekonomijournalisten Evan Davis undersöker några stora varumärkens felbedömningar. Coca-Cola, Unilever och Polaroid har alla varit med om rejäla magplask.
3. Katastrofala beslut
Avsnitt 3 - Katastrofala beslut, Säsong 1
Chokladföretaget Cadbury råkade in i en medial storm om barnfetma och ansedda Royal Bank of Scotland hamnade på ruinens brant. Ekonomijournalisten Evan Davis synar mekanismerna som påverkar och avgör företags framtid.
Hittade du något som inte stämmer?
Ge din feedback