vidare till tv.nu
ANNONS
Scrolla ner till tv.nu
TV.NU är en del av
Schibsted-familjen
Varför ser du denna annons?
Du ser denna annons eftersom sajten du besöker till stor del finansieras av annonsintäkter. Vissa annonser ser du för att vi tror att de kan intressera dig. Detta antagande baserar vi på din tidigare aktivitet på Schibsteds sajter och appar.
Hantera dina annonsinställningar
Om Schibsted och annonsering
Schibsted är en etablerad mediekoncern med huvudkontor i Oslo, som äger sajter som till exempel Blocket, Svenska Dagbladet, Omni, Aftonbladet och Prisjakt.
Läs mer om annonsering på Schibsted
logga in

The Age of Influence

Dela
En analys av influencer-kulturen, inklusive några av de största skandalerna på sociala medier, för att belysa de negativa aspekterna av denna praxis.

Upphovsland: USA

Dela
Fler dokumentärer? Kolla här...sektionspartner
Betygsätt The Age of Influence
0
0

Hittade du något som inte stämmer?

Ge din feedback
Schibsted News Media AB och Schibsted ASA är ansvarig för dina data på denna sidan.tv.nu är en del av Schibsted Media. Schibsted News Media AB och Schibsted ASA är ansvarig för dina data på denna sidan.Läs mer